tisdag 25 september 2012

Nästan ett år...

... sedan min operation och jag ser skillnader absolut. Men ändå känner man sig jätte stor, underligt men jag känner mig större än vad jag va då. Varför kan jag inte förstå får hjärnan vet jag ha gått ned i vikt och jag kan inte va lika stor som då...eller större men man känner sig så =/ 

Dock blir jag glad när jag kolla på mina gamla bilder å ser att tusan min låda.....det där är jag....så stor va jag. Kommer aldrig bli så stor igen, kommer sätta stopp för det. Har inte gått ned så mycket mer utan jag ligger på -46 kilo men jag börjat bygga upp musklerna så jag bör inte gå ned på vågen. Borde mer gå upp lite så jag kolla inte på vågen längre....mer hur kläderna sitter för dom ljuger inte ;)


Här ser vi bilder på mig som var tagna i September förra året, innan man operation....






Denna bild är från i Maj som Elina tagit på mig....ha gått ned lite mera från den tiden =)


Nya bilder på mig, som sagt tappat lite men jag ha vissa ställen jag skulle bli glad om det försvann mera från. Ansiktet, arslet och magen...ja tack =) Fundera på att lägga in en beställning på det men jag tro kroppen skulle bara kolla på mig å säga..." du din tjuriga sate ha tagit 31 år på dig att gå ned i vikt så du ska faaaaan få vänta din jävel" =)



Har alltid haft en häng mage men NU ha man HÄÄÄÄÄNG mage. Den är riktigt lös, det är som en massa hud. Man ta tag i magen så kan man lägga upp den på ett bord och vips så ha man ett samtals ämne...party trick oh yes =) Å gilla dom inte det kan jag flappa med mitt gädd häng på mina armar å flyga iväg en bit...de om något kan få ett bra samtals ämne =D Nä men skämt å sido, jag känner huden drar sakta men säkert ihop sig så jag är rätt nöjd. Ungefär 10 kilo till ska bort så är jag SUVERÄNT glad!!!! =)




Jag känner mig mycket starkare, känner mig söt, fin, snygg. Känner nu att blickar man får inte är för man se ut som en flodhäst utan kan faktiskt va för man ser någorlunda fin ut =) Sedan att jag har UNDERBARA vänner som säger det stup i kvarten förhöjer mig till skyarna gör det inte sämre. Så alla ni som som undra, jag mår riktigt bra =)
Sedan att min underbara sötnos skämmer bort mig med ord och kärlek gör inte saken sämre!!! *puss*
Men fortsätt gärna hålla tummarna att 10 kilo till kommer försvinna från mig, vill inte stanna...vill gå ned liiite mer =)

Let the dreams of today determine the opportunities of tomorrow !

1 kommentar: