onsdag 29 februari 2012

Yay to me!

Här ha det vart himla tyst nu ett tag, jag ha nämligen väntat på just detta ;)
Ni se....jag ha juh som alltid vart stor å vägt rätt mycket. Men just denna vikt jag är på nu är lite magisk för mig. Jag ha nämligen kommit....

 UNDER 100!!!!!!

Jag kan inte komma ihåg förra gången jag va under 100kg, det va före Eriks tid å han ha man vart med i 10 år nu så....ja...de va ett tag sedan =)
Magen känns alldeles konstig, man kan vika den dubbel på så många underliga vis. Å man känner sig helt underlig å egotrippad blir man ;)

Har två små speciell vänner jag snacka med nu och då (ni vet vem ni är). Dessa personer har gett mig EGO BOOST så in åt hellvette. Känns verkligen som det finns inget jag INTE kan göra å det är helt underbart. Med lite sol på detta å så värmen i luften kutar jag runt i huset å damma, fixa, dona med en energi för 50 pers. Jag är väll dock något JÄTTE trött på morgonen men efter ett chatt med en vän och ett mail av den andra så känns det som jag går på någe rus.....någe typ av HAPPY PILLER!!!....

Tusen tusen tack för ni hjälper mig lite nu och då, vart skulle jag va om inte för er två. *thumbs up*


Har precis vägt mig å.....*trumvirvel*.......

98,7kg

It's blody amazing!!!

Vem faan hade kunnat tro att jag skulle kunna förlora så mycke vikt, jag mena...jag...hallå. Vist jag ha en bra vit kvar men jag är så glad för detta att jag skulle kunna hoppa jämfota över en häck å skrika mupp åt alla jag ser =)
Synd bara att jag inte gjorde som Sara sa och tog mått runt hela kroppen för att se vart man förlorar vikten. Jag ser ingen större skillnad på mig själv men jag vet att magen blir mindre. Den ha en massa hud övers...men jag ser ingen skillnad. Lika stor som vanligt, måste vara psykiskt skulle jag kunna tänka mig. Oh well...

I'm a amazing person on a stick! =)

5 kommentarer:

  1. Önskar jag vore där för att kunna ge dig en jättekram!! Va rooolit!!

    SvaraRadera
  2. Jag häpnar! Su inser väl att du från och med nu får hoppa fallskärm?!

    SvaraRadera
  3. Det är ju 30 kilo! Kanon! Du får nog presentera dig nästa gång vi möts, man kommer inte känna igen dig. Fast tar du Erik med dig kanske jag kan gissa vem som är du.// Inger

    SvaraRadera
  4. Så bra för dig! Ta med dig just den här känslan till senare när viktnedgången blir långsammare. Du kommer att nå en punkt där en minskning på 0,5kg/veckan är ett JÄTTE bra resultat. Sträck på dig och klappa dig på axeln och var stolt över att du faktiskt tagit tag i detta nu.//Hanna

    SvaraRadera
  5. Gud så roligt!! Bra kämpat. Kram på dig.//Katrin

    SvaraRadera