fredag 6 januari 2012

Gäddhäng!?!?!?

 Har hört folk snacka om att man kan ha gäddhäng under armarna men jag håller inte med. Jag ha faan inte gäddhäng...jag ha SPÄCKHÄNG! 


Allt under linjen SKA INTE VA DÄR!!! Fundera, kan man ta vanlig sax och bara klippa bort dte överflödiga !?! ;) Ont som faan men det kanske skulle vara värt det, man ser juh inte normal ut å så varje gång man ska vispa någe äre ett faanskap. Å inte på tal om, vet ni hur saaaaaaatans ont det gör att klämma fettet. 
Tro jävlar jag höll på dö häromdagen. Hängde lite lätt över datastolen, satt lite så där snett och gungade på stolen medans jag satt och prata i telefon. Å när du lägger denna arm över ett ryggstöd på en stol så hänger späck hänget på baksidan medans armen är mer på framsidan. Inte ont vetandes tänkte jag nu inte på detta i mitt surrande i mobilen. Jag vänder stolen mot dator bänken och gungar till vilket får mig att utbrista i GALLSKRIK!!!! Jag har lyckats klämma mitt häng mellan databordet och den gungande datastolen, jag trodde faan jag skulle gråta mig till döds för det gjorde ont så något in i hellvette. Tycker dock lite synd om den som va i telefonen för hon blev mer eller mindre STENDÖV!!! =)
Så hädan efter ska jag antingen ha långarmat som klämmer åt mitt häng eller snöra ihop faanskapet med steksnöre för detta ska ej hända igen..... rekommenderas inte till någon, inte ens min värsta fiende =)




Å så vare juh min dubbelhaka, ha icke hunnit klämma denna också men det skulle va skönt om den liksom bara ville försvinna......kortet bjuder jag på, alla miner man gör är inte som sexigaste ok ;)


Nä, nu ska jag ned å baka en blåbärs kaka och allmänt tycka synd om mina gäddhäng som bara hänger där. Å....en sak till....rädda en fågel i vardagsrummet idag igen. Snacka om att byta samtalsämne ;)


If life sucks, just smile..
the friend next to yah need to interact whit yah...
they have it worse ;)

1 kommentar:

  1. Vilket underbart inlägg!! Men det låter ONT!! Gah!! :/

    SvaraRadera